За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

вторник, 7 февруари 2012 г.

За лампите и четенето... при - 24

При минусовите температури  е досадно и излишно и аз да ви казвам колко "необикновена" е тази зима или как "такава зима не помня"... Всъщност студът беше голям... и неприятен. Снегът, обаче, е приятен. Онзи, който видите ли... аз добре си спомням от детските години... с мокрите грейки... и усуканата подплата на апреските (това невероятно човеко-неугодно изобретение)... и всякакви други зимни работи. И понеже и тогава, както и сега разходките бяха ограничени... тогава разполагах с всичкото време за щуротии, сега го използвам да чета и... творя (по моему). 
Та, в един от онези дни (температурата тук няма значение) ми хрумна да участвам в поредното ателие на Ники Табаков и неговите лампи, този път по-различно.
С подвързия:



лампо-подвързия

 за "стандартни" по размер книги или... тефтер (за записки)


 с избродиран адрес на сайта на Ники (за автореклама... при нужда) и тематичен книгоразделител...

 Оказа се, обаче че не съм била единствената изненадваща... тъкмо напротив - оказах се невероятно приятно изненадана от Веси  (фея номер едно)

И така: това е моята персонализирана и специално плетена, цветна, ръчно плетена книгоподвързия. С "Дом на края на света"...

Веси, благодаря!! 

П.П. Сигурна съм, че няма нужда да ви уверявам как с пълна сила гласи и за мен поговорката "децата на обущаря ходят боси"... да, ама не! И моите книги са вече облечени :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар