За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

събота, 19 март 2011 г.

Вдъхновение с пингвини

Напоследък изоставам с попълването на блога... за което съжалявам дълбоко и моля за извинение всички вас, които следите скромното ми творчество, благодарение на пост-овете ми тук. Ще се поправя и ще се постарая да качвам по-навременна информация, както и да запълня липсващите "проекти" тук. 
Та, ако мина на конкретна тема, последното ми вдъхновение са трите подвързии, за които получих пълната свобода да ги съчинявам както ми е удогно и удобно, с каквато апликация искам и ми хрумне... с единствено условие-да вмъкнем инициалите на децата, за които ги правим...  M за Maxime, L за Lylian и P за Pascal... 
Разбира се, първоначалната идея беше доста по-различна (мислех за три различни една от друга подвързии, с три различни животни)... но крайният вариант някак ми допада доста повече. Та, в резултат имам 3 пингвина в различна ситуация :)) 
Материите? Ами, основно памук и естествени материи, с много малки изключения (около крачетата и човките на пингвините-шушляково производна някаква материя, както и поларените облаци на една от книгоподвързиите). Размерите... са ясни - 24 см х 15 см (височина х ширина).




Maxime:

лови риба...

в цялата му прелест...

и в отворено положение...

M като Maxime...

Pascal:

чете книга...

и се препича...

и книгоразделителят...

P като Pascal...

Lylian:

ще плува... с пояс :)

в разгърнато положение...

и поглед към вътрешността... :)

компанията... :))

и акцент върху инициалите...

Приятно четене... Maxime, Pascal et Lylian :)))