За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

събота, 9 юни 2018 г.

Лавандулени дни... и нощи

Обсебена съм. От вчера...
Лавандули, жужене на пчели, тишина и необятно поле...
2018-та бях решила да е годината на "цветните реколти", макар че маковете и розите отново ги пропуснах... Нищо, де. Сега рестартирам идеята с фото сесията на лавандулата и ще се постарая да ви покажа и слънчоглед, и други разни култури... омагьосали ме.
Колкото до подвързиите за книги -- забавлявам се искрено с гергефа. Нали знаете, че на ръка не съм особено добра бродирачка? Е, затова пък с машината се справям далеч по-добре. И се забавлявам доста повече. 
Ей така изглеждаха последните ми два дни в няколко стъпки: с избор на подходящи конци, платове, въоръжена с гергеф и търпение за бродиране... Плюс невероятната помощ на приятели, които отглеждат лавандула и поканата им да снимам при тях... Поработихме малко на полето... Малко, но от сърце. В лила. Всичко ми е в лила тези дни. Прованс само на час път от вкъщи!
Така се случват моите подвързии за книги... С търпение. И приятелска намеса. Винаги.
 









Няма коментари:

Публикуване на коментар