За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

четвъртък, 11 април 2013 г.

Футболен джобарник... или как джобовете побират местния футболен патриотизъм

От доста време не бях подхващала "джобарник". Или онази полезна вещ, която закачаш някъде и побира едни все необходими дребни (не винаги) джаджи, които не си решил в какви кутийки и кутийчета да скъташ. Та, провокираха ме... Безпристрастно, но непоколебимо взех страна във вечното Пловдивско дерби ("Ботев" и "Локомотив", иде реч за футбол, разбира се). Не беше трудно. Девойката, която заръча футболния джобарник ми сподели семейната трагедия. Ставаше дума за новородено същество, което още от най-крехка възраст (вероятно и чак от утробата) ще бъде замесено в дербито... и изобщо в дилемата: кой кого в местния футбол?! Теми, толкова близки и понятни за мен, колкото и за новородено. Но все пак... за да вземе превес "правилната страна", детето, както се знае следва да бъде облъчено от крехка възраст. И се породила идея за джобарник. В който да се пазят всякакви важни за детенце нещица, но... идеологически издържан.



И всъщност не ми остана нищо друго, освен да направя плах опит да замаскираме контраста жълто-черен... с точки. Уви, види се, ще възпитаваме "в правата вяра" :)



1 коментар:

  1. Винаги ми е толкова кеф да те чета ...
    От футбол никак , ама никак не разбирам , но джобарничето е страхотно !
    Да не говорим , че е и на точки :))))

    ОтговорИзтриване