За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

вторник, 22 ноември 2011 г.

Кукленското юрганче... 2 част

Получено!!

Чудех се аз защо така не ми се подхващат студено-зелено-червени коледни елементи... а то, май се оказа, че е поради факта, че Танчето Найденова (моето другарче от размяната на есенни кукленски шалтета) твори ли, твори... боцка мъниста, бродерии, листа, бухльовци... и изобщо-сглобява една есенна картина... специално за мен! 



и понеже наистина моето одеалце е една невероятна смесица от есенни... настроения... преди да го представя в целия му блясък, ето няколко отделни гледни точки... на авторката за есента :))) А тази ми е любимата, определено!! Щом има бухал... :))


 
имам си дърво... с плодове... и ръчно бродирани листа и декорации...


имам и други плодове... не само от онова дръвче :))) и една позакъсняла птичка ми е пратила Танчето...


 и есенно йо-йо...

и друго едно листо...

и друго... :)

и сега, ако сте разгледали внимателно детайлите... можете да ги намерите в цялостната есенна картина :)))

Останалата част от съдържанието на пакета... няма начин да покажа :)) Беше оползотворена и ошушкана на място. Оказва се, че Танчето е приклещила някой мърмот (според както са ми промили мозъка от рекламата), изтръскала му е торбата с лешниците, забъркала ги е в един прекрасен млечен шоколад, турнала му е една лилава опаковка (с крава) и ми го е пратила... за вкус :)))

Танче, благодаря!

3 коментара:

  1. Майкооооо,имаш си най-вълшебното есенно юрганче!Приказно е!Мааааалко ти завиждам и много ти се радвам!Бъди жива и здрава да му се радваш и благодаря,че сподели тези снимки за да можем и ние да му се радваме!
    Между другото разглеждах ги няколко пъти вече.......

    ОтговорИзтриване
  2. Юлка, благодаря...! Радвам му се!! Есенно, та есенно! Сега-кой като мен :)) Не бой се, връщай се и разглеждай снимките пак :)) Мога да ги сменям периодично, че то има и още аспекти на есента моето юрганче :)))

    ОтговорИзтриване
  3. стра-а-а-а-ашно хубаво! да ти е честито. Що не се включвам и аз в размените, убий ме ако зная :)

    ОтговорИзтриване