За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

вторник, 19 юли 2011 г.

Една женска усмивка...

"Една женска усмивка" е книгата, която ме "свърза" с издателство "Ентусиаст". Започнахме "познанството" си със запитване за подвързия, която може да бъде и чанта... (всъщност май тук е мястото да отбележа, че тъкмо "Ентусиаст" бяха хората, които ме вдъхновиха за т.нар. чанто-книги) Та, нарисувах един схематичен проект (ама много схематично, черно-бяло и т.н.), който те харесаха и дори повече, взеха, че повярваха в чанто-книгите :)

"проектът" (надраскан и прилежно сканиран)

"Една женска усмивка" е книгата, за която трябваше да измайсторя книго-чанти. Видях корицата, получих "тактико-техническите" данни на книгата, попрочетох малко за нея и се пробвах... Мисля, че се получи чудесен резултат. А бях още по-доволна като занесох първата партида от специалната ми поръчка (разбира се, всяка поръчка е специална, но тази беше и различна :)) в издателството... Оказа се, че не само аз съм доволна от крайния резултат (и слава Богу!) 


Мисля, че тук е мястото да кажа, че книго-чантите ще радват утешително онези, които участват, но не спечелят голямата награда на издателството (три дни в Париж!)... И май вече е време да си представя размерите, материите и всичко останало около подвързията.
Като материи: изцяло естествени материали-памук и памук-полиестер (както за основа и подплата на подвързията, така и за апликациите), мулине (за довършителните елементи по апликациите - косата и ръцете на девойката). И тематичен книгоразделител... 
Като размери: съобразени с книгата (24 см х 15 см - височина х ширина; с 15 см дължина на дръжките). 
Закопчаваме с ластик... и копче. За да не изпада книгата (макар че няма такава опасност, ако трябва да съм напълно откровена :))

И така... напълних куфара и тръгнах към издателството

отблизо...

лицето...

гърба...

и книгоразделителят...

Приятно четене... и успех на всички! Ще бъда щастлива да зарадвам някого от вас с творенията си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар