За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

петък, 9 юни 2017 г.

Cardio... тема или: за книгоподвързиите от сърце

Обичам това, което правя, драги ми. Доста го обичам. Толкова, че наистина влагам цялото си сърце при разработването на нови идеи, рисунки и кройки за шиене... На есен ще станат тъкмо седем години.
За тези седем години анатомичното сърце, като мотив от работата ми, не ме е изоставяло. Виждам го в различни форми, размери и цветове. Понякога се възприема по-добре, често - доста плахо... и най-вече с притеснение. Преди три години уших една анатомична валентинка за вечната и безценна половинка до мен. И понеже знаех, че той ще ме разбере, почнах плахо да скицирам идеите си. Днес нямаше да са такива, каквито ви ги показвам, ако не бях критикувана за пропорции, симетрии, светлосенки и всичко останало... И сега имат своите кусури, но за мен са ценни. И красиви. И смятам да продължа серията... Още повече, имам да правя специална подвързия по темата. За кардиолог. Каква по-голяма радост, сещате ли се?








Обещавам да ви държа в течение, щом се появи нова идея по темата...
А дотогава -- ако някоя от тези подвързии за книги ви е легнала на сърцето, то можете да ми пишете: tsvetkashka@gmail.com. Или да последвате работата ми...
https://www.facebook.com/malukindian/


Няма коментари:

Публикуване на коментар