За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

четвъртък, 25 ноември 2010 г.

Експеримент... с чанта!

Мисля, че се получи приличен финал на темата с бухала... 

и така... капакът на чантата

в отворено състояние...


Тъй като няма каквито и да е прегради... измайсторих поне джобчета... та да си намира по-лесно телефона, химикала и портмонето (собственичката на чантата:))))

комплектът - чанта и подвързия


детайли

...

...

И понеже по време на снимките на чантата и всички, публикувани до тук "проекти", бях "строго" следена... качвам и някоя друга снимка на "асистентите":

 обективният поглед на... кафявото куче

и черното куче... в лицето на критиката!!!

3 коментара:

  1. много ми хареса :))

    ОтговорИзтриване
  2. Еееее.. страхотна чанта си направила..не знам от кога шиеш,но добре си се справила :))) Разбира се има малки забележки - аз като професионално изкривена да кажа де :) Всеки случай ми се струва,че си си поиграла доста,изглежда ми доста пипкаво за изработка :) Много,много е хубава..и асистентите са №1 :)

    ОтговорИзтриване
  3. най-хубавата чанта!ever

    ОтговорИзтриване